הקיץ בפתח וזה הזמן להתקין מסך אוויר - אדירן

הקיץ בפתח וזה הזמן להתקין מסך אוויר

מסכי אויר באנר ראשי
מזג האוויר מתחיל להתחמם ובקרוב מאוד יחזרו הימים החמים והלחים של הקיץ. בתקופה זו השהות בחוץ בשעות החום מעיקה והאוויר מתמלא באבק ובחרקים. אין אחד מאתנו שלא חווה את תחושת הרווחה שבכניסה מהרחוב החם למבנה ממוזג ונעים. כדי לשמור על חציצה בין האקלים מחוץ למבנה לאקלים שבתוכו, לחסוך בהוצאות החשמל, ולהפחית כניסת אבק וחרקים – המשיכו לקרוא את המאמר הבא.

 

 

מהו מסך אוויר?

מסך האוויר מזרים סילוני אוויר אחידים היוצרים מעין חציצה בלתי נראית לאורכו ורוחבו של פתח מסוים. המטרה המרכזית היא לשמור על טמפרטורה קבועה בתוך המבנה או החנות, ולנטרל את השפעת מזג האוויר החיצוני. בשל כך, מסך זה יעיל במיוחד במקומות בהם מותקנות דלתות אוטומטיות הנפתחות ונסגרות באופן תדיר; מסך האוויר מהווה מעין "וילון" המצמצם את כניסת האוויר מבחוץ, על מנת שהמיזוג הנעים בתוך המבנה יישמר.

 

 

חיסכון באנרגיה

יתרון משמעותי לשימוש במסך אוויר ואחת הסיבות המרכזיות לשימוש בו הוא נושא הייעול האנרגטי. במבנים בהם קיימת חדירה מתמדת של אוויר מבחוץ, בעקבות תנועת אנשים ערה בפתח הכניסה, מיזוג האוויר הופך להיות פחות אפקטיבי ומערכות מיזוג האוויר נדרשות להשקיע אנרגיה רבה יותר על מנת לשמור על הטמפרטורה המבוקשת במבנה. התקנת מסך אוויר מונעת את בריחת האוויר הממוזג החוצה וכך מאפשרת חיסכון באנרגיה וכסף.

 

 

אוויר נקי יותר

מלבד חיסכון באנרגיה, למסך האוויר יתרון משמעותי נוסף – בזכותו ניתן ליצור סביבה נקייה יותר. האוויר בחוץ רווי בחלקיקים שונים, אבק, פיח וחרקים מעופפים. בתי עסק, מפעלים ותעשיות שונות המעוניינים ליצור סביבת עבודה נקייה ונעימה, צריכים לנקוט אמצעים שונים שימנעו מגורמים אלו לחדור למבנה. לשם כך ניתן להיעזר גם במסך אוויר היוצר לחץ אוויר גבוה המקשה על גורמים מזיקים אלו להיכנס למבנה.

 

 

מתי נשתמש במסך אוויר?

טכנולוגיית מסך האוויר יעילה מאוד ביצירתה של סביבה נקייה וממוזגת, ולכן השימוש בה נפוץ במקרים הבאים:
חנויות: כיום, בחלק גדול מהחנויות מותקנים מסכי אוויר בפתח הכניסה לחנות, עם או ללא שילוב של דלתות אוטומטיות. חשיבות מסך האוויר גוברת במיוחד בחנויות בהן תנועת הקונים ערה, או שפתח הכניסה שלהן תמיד פתוח לרווחה.
שימושים בתעשייה הרפואית: בתחום הרפואה, חשובה מאוד השמירה על סביבה נקייה. חדירה של אבק, חרקים או זיהום אוויר עלולה להיות מסוכנת ולהזיק לתהליכי העבודה או למבקרים במקום. מסך אוויר יסייע לחצוץ בין הכניסה לבין האוויר החיצוני, וימנע חדירה של גורמים מזיקים.
מפעלים ותעשיות שונות: כדי לשמור על איכות המוצר, פסי הייצור צריכים להיות נקיים. לכן, תעשיות אלקטרוניקה, מרכזים לוגיסטיים ותעשיות מזון יכולים להיעזר במסך אוויר שיסייע למנוע את כניסתם של גורמים לא רצויים מבחוץ.

 

 

לסיכום

מסך אוויר הינו פתרון משלים לפתח הכניסה למבנה, המיועד להפחית בצורה משמעותית כניסת אוויר לא ממוזג למבנה, כמו גם כניסת חרקים מעופפים, ריחות, אבק וחלקיקים שונים.
חברת אדירן מייבאת ומתקינה מסכי אוויר איכותיים מתוצרת חברת 2VV, השייכת לקונצרן System-air. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בטלפון: 03-9700500, או באמצעות טופס הפניה.

צור קשר
03-9700500 03-9700510 info@adiran.co.il שחם 32, פתח תקווה יצירת קשר קריאת שירות
חזרה לתחילת העמוד