אוורור מנהרות רכבת בקו תל אביב ירושלים | אוורור תעשייתי | מערכות אוורור

אוורור מנהרות רכבת בקו ת"א-ירושלים

"כל הכבוד על המסירות ובמיוחד על המקצועיות. שוב הוכחתם שיש על מי לסמוך."

ויקטור וטורי, מנהל ביצוע ראשי, קבוצת  Electra Bogl JV

האתגר:

תכנון והקמת מערך אוורור לארבע מנהרות רכבת בקו תל אביב-ירושלים החדש. התכנון מבוסס על יצירת זרימת אויר לינארית לפינוי עשן בעת שריפה באמצעות מפוחי סילון דו-כיווניים, אשר מיקומם במנהרות, מספרם ונתוניהם הטכניים נקבעו על פי סימולציה שבוצעה בתוכנת CFD.

(Computerized Fluid dynamics).

הפתרון:

התקנת 76 מפוחי סילון תוצרת חברת Zitron ספרד – היצרן המוביל בעולם בתחום מפוחים המיועדים למנהרות ובכללם: מפוחי אספקת אויר בעת כריית מנהרות, מפוחי סילון ומפוחים לאספקת אויר ולהוצאת עשן בעת שריפה בתחנות רכבת. מפוחי הסילון מתוכננים להוצאת עשן בטמפרטורה של 400ºC למשך 120 דקות, בקוטר מאיץ של 1,200 מ"מ, הספק של 45 ק"ו, ספיקה של 135,000 מק"ש, היוצרים דחף נומינאלי של 1,430 ניוטון. המפוחים כוללים זוג משתיקי קול באורך 2,400 מ"מ כ"א. אורכו הכולל של המפוח הוא 6,000 מ"מ.

מערכות לגילוי אש ועשן מפעילות באופן אוטומטי את מפוחי הסילון לפי פרוטוקולים קבועים מראש. המערכת מאפשרת ביצוע עקיפה / שינוי מקומי ע"י פנלי כבאים שבאפשרותם להשתלט על מפוחי הסילון. בעת שריפה מופעלים מפוחי הוצאת העשן בכיוון נסיעת הרכבת ומאפשרים יצירת אזור פינוי בצדה האחורי וזיהוי נתיב המילוט המקושר למנהרה מקבילה. בו בעת, מופעלים מפוחי הסילון במנהרה המקבילה ליצירת על-לחץ במנהרות הקישור, הדוחפות את העשן לכיוון המנהרה בה פרצה השריפה.

המפוחים מותקנים בארבע מנהרות המתחילות באזור לטרון ומסתיימות לפני תחנת האומה בירושלים:

20 מפוחי סילון בשתי מנהרות מקבילות שאורך כ"א 3,585 מ'.

12 מפוחי סילון בשתי מנהרות מקבילות שאורך כ"א 1,265 מ'.

32 מפוחי סילון בשתי מנהרות מקבילות שאורך כ"א 11,628 מ'.

12 מפוחי סילון בשתי מנהרות מקבילות שאורך כ"א 845 מ'.

אדירן בעלת מומחיות רבת שנים בתחום אוורור תעשייתי, דלתות אוטומטיות, מערכות סינון אוויר וזיווד רכבים. החברה מציעה פתרונות ומגוון מוצרים איכותיים, כגון: מפוחים, מאוורר תקרה תעשייתי, מסך אוויר ופתרונות סינון אוויר מתקדמים. כמו כן, אנו פועלים בשיתוף עם היצרנים המובילים בעולם ובזכות כך, הטמעת מערכות אורוור והתאמתן האישית עבור כל פרויקט וחברה, מאפשרים את פתרונות האוורור האופטימליים והאיכותיים ביותר בצורה נגישה ומוצלחת לכל המעורבים בפרויקט.

צור קשר
03-9700500 03-9700510 info@adiran.co.il שחם 32, פתח תקווה יצירת קשר קריאת שירות
חזרה לתחילת העמוד